uporabnik:
geslo:
 
Nissan 200SX Silvia S14 & BMW E46 touring uporabnika Matey
Znamka:Nissan
Model:200SX Silvia S14 & BMW E46 touring
Letnik:1995
Barva:črno-rumena
Moč motorja:227kW
Oznaka motorja iz prometne:SR20DET
Menjalnik:OEM, Sinter GREEN (CF) clutch
Podvozje:OEM amortizerji, EIBACH Pro Lowering Kit vzmeti (-30mm), OEM 4-pot calipers, EBC 315mm Dimpled and Grooved discs, Nissan zavorne ploščice
Pnevmatike:Toyo R888
Najvišja hitrost:250+km/h
Pospešek 0-100km/h:x< 5.27s
Prostornina motorja:1998ccm
Predelave motorja:- custom made FMIC with 600x300x100mm Griffin core
- custom made IC pipeing
- K&N air filter (dvojni konus)
- CP forged pistons & rings
- custom made metal head gasket
- OEM SR20DE RED TOP odmične gredi
- povečani & spolirani kanali na glavi
- predelani sedeži ventilov
- NGK BKR7E IX iridium spark plugs
- HKS SQV Blow Off Valve
- customized REMUS zadnji izpušni lonec
- custom made side-exit izpuh (for race use only)
- Bonalume TPR (manual turbocharger pressure regulator)
- WALBRO 255 fuel pump
- custom Horsham Developments chip
Predelave zunanjosti:- narejene reže na haubi zaradi boljše pretočnosti vročega/hladnega zraka
- hood pins
- two-tone D1style paintjob
- predelan OEM sprednji odbijač
- odstranjen zadnji OEM spojler
- odtranjen zadnji brisalec
- clean look zadnji odbijač (zlit z avtomobilom)
Predelave notranjosti:- Greddy Profec B-Spec II boost controller
- boost števec
- oil temperature števec
- custom made nosilec števcev
Avtoakustika:nič posebnega, to je le odvečna teža v avtomobilu :P
Opis:RAZNO
- zaradi prostorske stiske akomulator prestavljen iz motornega v prtljažni prostor
- končna hitrost 265km/h po števcu, realnih 250km/h, zaenkrat še omejen z ECU blokado (zdej ne več ampak končne hitrosti še nismo stestirali)
- ET @ 402m: 13,604s
Vpiši svoj

© Alter.Si spletna skupnost | Pogoji sodelovanja | Nastavitve pišškotkov | Kontakt | 2007-2013 | Vse pravice pridržane