N70 + MMS = no go?

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.706
6.620
113
Draga ima N70 in velike težave z MMS. Zadeva noče in noče delovati. Danes sem se ves večer jebal in mi ni nič ratalo.

Dvakrat sem preko simobil.si naročil nastavitve za MMS in jih uspešno vpisal v telefon (prej stare zbrisal). Menjal sem tudi sim kartici in ne pomaga nič... pojavi se ikonca za podatkovni prenos, a hitro izgine, sporočilo pa ostane "v pošiljanju". Če se na telefon sprejme kak MMS, ga tudi ne prebavi...dostavljeno pride sporočilo o MMS, ki si ga je možno ogledati nekje na internetu.

Internet deluje brez problema. Omrežje je pa simobilovo.

Ima kdo kak nasvet?
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.836
730
113
www.jernej.org
A si prepričan, da ne mms storitev sploh vklopljena? Ker sms o prispelem mms, ki ga lahko pogledaš na internetu, pomoje pride le takrat, ko mms-a nimaš vklopljenega.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.355
683
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Poklici na Simobilov CPN pa ti bodo tam naprej pomagali...

Verjetno bo to najhitreje... Pa klici z drugega telefona, da boste lahko direkt na N70 pogledali nastavitve... Pa oni bodo lahko tudi pogledali, ce imas na cetrali vse pravilno nastavljeno...
 

TheCjen

Pripravnik
31. avg 2007
139
0
16
Kranj
Mikrohard ima prav. Ce dobis samo sms o prispelem mms-u problem ni v nastavitvah v telefonu, ampak ti mora v tvojem primeru Simobil vklopiti storitev. Poklici na support, naj sporocijo naprej tehnikom, da ti stvar vkljucijo, oziroma tvojo stevilko dodajo na seznam uporabnikov storitve.

Lp. TheCjen
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.706
6.620
113
Jako zanimiva zadeva. Sem premišljeval o tem, torej da bi se morala vklopiti neka storitev, a sem za primerjavo vzel moj telefon..nikoli nisem ničesar vklopil, kaj šele MMS, pa mi delajo brez problema.

Torej se tale vklop lahko izvrši samo z klicom na 080, ni nobenega "sms" ki bi ga poslal nekam?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.706
6.620
113
Kako so ljudje na 080 nesposobni, jao...samo berejo tisto, a ne morejo rajši natrenirat ene par strokovnjakov, kot pa da te študenge boge zaposljujejo, ki itak nič ne vedo.

Anyhow, smo klicali na 080 in so vklopili storitev. Ampak še vedno ne deluje prejemanje MMSov. Naslednji klic na 080 je trajal 10min in pomenil ročno vpisovanje nastavitev v aparat - čeprav sem rekel, da deluje pošiljanje. Seveda še kar ne dela prejemanje.

Zgleda je nasledni korak pot na S! center in dat nekomu v roke, pa naj popravijo.