Maxi Scooter

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.458
1.835
113
na temni strani lune
No kaj si vi mislite o telih motorčkih. Dans sm mew priliko sprobat Aprillio Atlantic 500ccm. Morem rečt da sm nad motorčkom navdušen (majhna poraba, okretnost, dobra protivetrna zaščita, cena, ipd.). Sam nekak se nism lih kot motorist počutu. Moje mnenje je 5+
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Sem sprobal nekaj teh maksijev. Zmaga Burgman, ki pa je kar drag. Na drugem mestu je nedvomno Atlantic (meni je noro lep), tako da sem v procesu nabave .. za potovanja
smile-1.gif
.

LP,
PIC
 

elo

Dr. Rodilnik
4. sep 2007
1.630
4
38
malo tukaj malo tam
da ne odpiram nove teme...
tudi sam si nameravam za poletno nagrado kupiti malce večji skuter.
v igri so:
1. suzuki burgman 650 an
2. yamaha t-max 500 abs
3. aprilia atlantic 500 sprint
tudi vrstni red je nekako tak...

pa me zanima samo če veste za kake burgmanove slabosti oziroma katere atribute imata drugo in tertjeuvrščena alternativa boljše?

vnaprej hvala za podprte odgovore!!

l.p.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.566
17
38
off:
meni sta bila všeč še malaguti madison in piaggio beverly, a sta manj kubikažna.
se pa potem nisem odločil za nakup, ker bi bilo treba še izpit delat.
sem raje ostal na 50 ccm. za po mestu je.
 

elo

Dr. Rodilnik
4. sep 2007
1.630
4
38
malo tukaj malo tam
mah, izpit moram tudi jaz še narediti...
najprej zdravniški pregled, nato CPP, za vožnjo bom pa probal najti nekoga, ki bo odvozil namesto mene, se mi ne da pa tudi časa nimam ravno na pretek...
kak kandidat med vami??? plačam!

l.p.
 

jetman

Zelenc'
23. okt 2007
22
0
1
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Trigger pravi:
No kaj si vi mislite o telih motorčkih. Dans sm mew priliko sprobat Aprillio Atlantic 500ccm. Morem rečt da sm nad motorčkom navdušen (majhna poraba, okretnost, dobra protivetrna zaščita, cena, ipd.). Sam nekak se nism lih kot motorist počutu. Moje mnenje je 5+

Z X9 250 sem naredil cca 20.000 km. Maksiskuterji so super za vse... dnevni opravki, potovanja, dnevne vožnje. K tvojim opaženjem je treba še dodati, da imajo skuterji veliko prtljažnega prostora. So nezahtevni za vzdrževanje, samo tankaš in voziš.

Zavedati se moraš samo, da imaš pod seboj šibak agregat v primeri z motocikli. 400 ccm in več so dovolj močni za prehitevanje pri hitrosti nad 100 km/h, vendar ponovno, to ni 100 KM. Sicer sem šel jaz z mojim 250 ccm in sopotnico na 500 km potovanje do Budimpešte in nazaj, pa ni bilo nikakršnih težav.

Pri maksijih me moti edino visoka cena glede na nižjo moč agregatov. Recimo Yamaha T-Max, ki velja za sigurno top 3 skuter, stane nov preko 8.000 €, enako kot recimo Yamaha TDM, pa ima TDM še enkrat večji in močnejši agregat, porabo goriva pa enako. Cena T-Maxa bi po mojem morala bit okrog 6.000 €, potem bi ga verjetno kupil, tako pa sem se odločil za motocikel.
 

jetman

Zelenc'
23. okt 2007
22
0
1
Ljubljana
Citat:
Uporabnik elo pravi:
da ne odpiram nove teme...
tudi sam si nameravam za poletno nagrado kupiti malce večji skuter.
v igri so:
1. suzuki burgman 650 an
2. yamaha t-max 500 abs
3. aprilia atlantic 500 sprint
tudi vrstni red je nekako tak...

pa me zanima samo če veste za kake burgmanove slabosti oziroma katere atribute imata drugo in tertjeuvrščena alternativa boljše?

vnaprej hvala za podprte odgovore!!

l.p.

Burgman je trenutno drugi najmočnejši maksiskuter, letos se je začela prodajati močnejša Gilera GP 800. Pri Burmanu ni potrebno menjavati jermena, je pa malo bolj žejen, težek in velikih mer, glede na ostale maksije. Nekih znanih težav ni. Kvaliteta izdelave je vredu.

Ostala dva skuterja sta manjša, lažja, zato agilnejša. T-Max in Atlantic Sprint spadata med maksije z najboljšo ciklistiko, zato omogoča lepo športnejšo vožnjo. Cenovna razlika med njima je velika, sicer ne brez pomena. T-Max ima dvovaljni agregat pritrjen na okvir, medtem ko ima Atlantic klasično skutersko zasnovo in enovaljni agregat niha skupaj z zadnjo nihajko. Kateri je boljši? T-Max. Je vreden 3.000 € več od T-maxa? Presodi sam.

Na avto.netu je trenutno velika izbira maksijev, toliko jih še ni bilo nikoli. Splača se pogledat tudi malo po Italiji (moto.it).
 
Nazadnje urejeno:

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
ksz
Na hitro sem zasledil nek maxi skuter katerega lahko vozis z avto izpitom, mi lahko kdo pove kateri motorji so to.

Jest nevem zakaj sploh rabis izpit za motor, nekaj ur poligona pa je to to.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
ksz
Na hitro sem zasledil nek maxi skuter katerega lahko vozis z avto izpitom, mi lahko kdo pove kateri motorji so to.

Jest nevem zakaj sploh rabis izpit za motor, nekaj ur poligona pa je to to.

smile-1.gif


Saj za avto jaz tudi ne vem, malo po ulici in že znaš...

Po moje pa je le dobro, da vsaj malo vidiš še znake in da te vidijo kako izgledaš na dveh kolesih.
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
2.889
264
83
tam ko se terc po tori rola
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
ksz
Na hitro sem zasledil nek maxi skuter katerega lahko vozis z avto izpitom, mi lahko kdo pove kateri motorji so to.

Jest nevem zakaj sploh rabis izpit za motor, nekaj ur poligona pa je to to.

Zakaj rabiš izpit za motor? Kaj pa se da naučiti v parih urah? Saj to je to -ljudje imajo še vedno staro miselnost, da je motor kot bicikel.
Po drugi strani je pa res, da se da v parih urah naučiti skoraj vse. Ampak prakse pa v teh parih urah ne dobiš dovolj za normalno vožnjo v prometu. Ko sem jaz delal izpit za motor, je bilo zelo enostavno. Teoretični del, preizkus vožnje na poligonu (osmica in vožnja med keglji) in si dobil L tablico, s katero si se tako vozil 14 dni. Potem pa praktični del -pol ure vožnje. To je bilo to. Ampak takrat ni bilo takega prometa. 25 let nazaj. In vedno več bodo zahtevali pri izpitu, kar je prav.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Takrat je tudi bil že stroj, če je imel 50PS.

Danes pa imamo tako zmogljive mašine, ki daleč presegajo zmožnosti večine motoristov.
 

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
ksz ..

Odlično! Še nekdo, ki raje prihrani 100€, pa da na kocko svoje življenje
stupid-1.gif


Me prav zanima, če bi hotel tale "Jack" tudi nekega zdravnika, ki se ni šolal in nima izkušenj, da ga operira, ker je pač cenejši kot tisti, ki je hodil v šolo in prebiral znanost ..
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik kripo pravi:


Odlično! Še nekdo, ki raje prihrani 100€, pa da na kocko svoje življenje
stupid-1.gif

Odlična izjava
bonk.gif


Torej po tvoji logiki MORAŠ plačati 1000 EUR pa se ti nič nebo zgodilo???

Itak pa sploh ni fora v samem izpitu in v ceni izpita ki je ODERUŠKA, ampak v samih glavah motoristov in ostalih udeležencev v prometu.

Isto velja za avtomobile, 10 ur vožnje, kdor zna zna, kdor pa ne pa pač nebo naredil izpita. TIsti, ki vozijo po 50 ur pa plačajo 3000 EUR so slabši vozniki kot tisti ki bi ga naredil v 10 urah.... Ampak po tvoje so boljši, ker so plačali več in več ur vozili
smirk-1.gif


LP
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Oslarija. Jaz nimam A izpita, vozim pa maxi skuter, ki gre brez problema 150 kmh in s pospeškom nabriše vsakega VW TDI do 2.0 mašine. Kaj bi odnesel od avto šole? Opravil bi cca 1.000 km vožnje by the book in plačal.

Odkrito povem, da če ima človek glavo na pravem mestu, mu teh 1000 km pod nadzorom inštruktorja ne prinese nič kaj več, kot če se sam usede na motor in se previdno vozi naokoli, po možnosti v družbi prijatelja, ki se zaveda, da uvaja novinca.

Prvih 2.000 km je najbolj nevarnih, tako vsaj pravijo. Res ne vem, kaj ti tako posebnega prinese izpit za A.

To, da se na motor lahko usede mentalno nerazvita ali neuravnovešena oseba s kompleksi pa je mogoče z ali brez izpita. Takšnih ne filtrira nobena avtošola temveč jih prej ali slej izloči nasproti vozeči, odbojna ograja ali drevo.

Jaz bi raje podprl selektivne izpite. Za maxiskuterje do nekje 40 kW bi dal pogoj le izpit za B in praktični preizkus v avto šoli (1 ali 2 uri, obvezno z motorjem, ki ga vozi kandidat). Za vse močnejše stvari pa resen pregled pri psihologu, nato krajši praktični preizkus v avto šoli ter uvajalno obdobje v katerem kandidat ne bi smel povzročiti prometne nesreče ali pridobiti več kot 3 kazenskih točk pri vožnji motorja. Če bi to storil, bi dobil prepoved vožnje motorja za 1 leto.

V tistem letu dni pa se bo še tako usekan norec naučil obvladovati motor, preveč pa ga ne bo sral na cesti ker se bo bal prepovedi vožnje.
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
48
evo me
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Odkrito povem, da če ima človek glavo na pravem mestu, mu teh 1000 km pod nadzorom inštruktorja ne prinese nič kaj več, kot če se sam usede na motor in se previdno vozi naokoli, po možnosti v družbi prijatelja, ki se zaveda, da uvaja novinca.

Prvih 2.000 km je najbolj nevarnih, tako vsaj pravijo. Res ne vem, kaj ti tako posebnega prinese izpit za A.

To, da se na motor lahko usede mentalno nerazvita ali neuravnovešena oseba s kompleksi pa je mogoče z ali brez izpita. Takšnih ne filtrira nobena avtošola temveč jih prej ali slej izloči nasproti vozeči, odbojna ograja ali drevo.
S tabo bi se strinjal samo v primeru, da za vse velja predpostavka, da ima glavo na pravem mestu.
Nevarnih pa ni prvih 2000 kilometrov, ker takrat se še zavedaš, da nimaš pravega znanja in izkušenj za vožnjo motorja (maksiskuterja, MP3-ja,...). Nevarno postane po sezoni ali dveh, ko se zaveš (lažnega) občutka, da obvladaš svoje vozilo, vendar je realnost vse prej kot taka. Po možnosti kupiš nekaj močnejšega in pri 150 konjih na zadnjem kolesu, ki ne odpuščajo napak, je nezgoda hitro tu.
Če že imaš vozniško dovoljenje za avto, potem se predvideva, da poznaš CPP, zato s tem naj ne bi bilo problemov. Težava nastane pri obvladovanji motorja in sami tehniki vožnje, ki pa se zelo razlikuje od vožnje z avtom. Zelo ti pridejo prav vaj na poligonu, ki niso samo predrkavanje, ampak so uporabna reč, ki je meni osebno prišla prav že kmalu po opravljenem izpitu in to je "izogib oviri". Če ne bi te vaje naredil vsaj 50x na poligonu, bi se takratna situacija končala precej slabše kot se je. Pa sem mislil, da znam že dovolj. Fora je v tem, da greš skozi dril, kjer velikokrat ponoviš pravilno reakcijo v nevarni situaciji. Ker je na poligonu takšna situacija predvidena, reagiraš pravilno, na cesti pa se velikokrat zgodi da v nevarnosti otrpneš in reagiraš napačno, vendar ker si na pologonu tolikokrat reagiral pravilno, podzavestno ravnaš prav tudi na cesti. Seveda to ne velja za ekstremne primere.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
OK, to s poligonom je pametno. Nič ne rečem. Trening obvladovanja motorja in varne vožnje. Ampak ponovno drkati s CPP in vožnjo motorja v prometu ter iti skozi izpite se mi pa zdi neumno. Še posebej pri ljudeh, ki imajo že 15 in več let vozniški izpit ter nobene zgodovine prometnih nesreč in težjih prometnih prekškov.
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
48
evo me
Ja, v mnogih evropskih državah lahko z vozniškim dovoljenjem B kategorije voziš motocikle do 125 ccm. Tudi pri nas bi bilo lahko isto, morda bi dodal samo praktični preizkus obvladovanja tehnike vožnje motocikla, brez obveznih ur vožnje. Če obvladaš, lahko voziš, če ne, nisi za na cesto. Sam vozim motocikle prostornine 600-1300 ccm že kar precej let, ampak grem vsako sezono na delavnice varne vožnje, ki jih na srečo na začetku sezone organizirajo skoraj vsak vikend. Tam vidiš, da kljub vsem prevoženim kilometrom nimaš pojma in da si po dolgi zimi čisto lesen.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Pohvalno, eden redkih, ki prizna brez da mu pade ego. Tudi jaz brez problema priznam, da sem se letošnje pomladi malce bal po zimskem spanju in sem prvih nekaj sto kilometrov še dodatno pazil, kaj počnem na cesti. Malce pozabiš, še bolj pa se možgani odvadijo delovati tako hitro, kot je treba, predvsem pri predvidevanju nevarnih situacij v pravem trenutku, ko še lahko kaj narediš.