Avtoslalom Šempeter 5.7.2009

schkorc

Zelenc'
28. feb 2008
24
0
1
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Lepo si peljal, zelo tekoče, neagresivno in HITRO. Čestitke.
Hvala, glede na to, da je bil avto sestavljen par ur pred dirko (iz delavnice smo odšli v nedeljo ob 5ih zjutraj, se stuširali in odšli na poligon pripravljati), sem z rezultatom zelo zadovoljen, avto in jaz z njim sva imela na dirki prevoženih 20 skupnih kilometrov (kolikor sem jih naredil, da sem šel na optiko) po generalki
smile-1.gif
.

LP, Primož
 

hyper

Pripravnik
10. sep 2007
57
0
6
LJ
mogoče kdo ve kaj je bilo z drugo vožnjo Gajič Dragana, zakaj so ga ustavljali (rdeča zastava), zakaj ni ustavil, verjetno je bil potem diskvalificiran glede na to, da ga ni med uvščenimi v 2. vožnji in generalno?
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Diskvalificiran je bil zaradi neupoštevanja navodil organizatorja - rdeča zastava. Sicer je bilo rečeno, da se rdeča zastava uporablja samo ob nevarnosti, toda po drugi strani je vsak ob prijavi potrdil da bo upošteval navodila organizatorja in je bil zato dolžan ustavit. Zakaj ni ustavil pa ve samo on...

Ne vem pa zakaj so ga ustavljali. Rečeno je bilo, da zato ker je nekaj narobe z merjenjem časa, toda uganka ostaja zakaj so to ugotovili šele potem ko je odvozil že več kot polovico svoje vožnje. Mogoče bo pa kdo od organizatorjev kaj več napisal, ker to kar sem jaz napisal je bolj "baba čula baba rekla"...
 

frido

Pripravnik
2. sep 2007
43
0
6
www.bitlab.si
Težava s časom je nastala, ko je Ribič prišel v cilj in se čas ni ustavil samo njemu ampak tudi Draganu. Meni osebno je zelo žal, da je do zapleta prišlo. Če pa realno pogledamo na vso zadevo, pa je dejstvo, da Gajič v Sloveniji na avtoslalomih nima konkurence ob normalnih okoliščinah bi bila njegova zadnja vožnja samo formalna potrditev tega. Razlika med njim in Ribičem v prvi vožnji je znašala cca. 3 sekunde. In to je realnost, ki si je marsikdo pri nas ni pripravljen priznati.
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Citat:
Uporabnik frido pravi:
Citat:
Uporabnik monaco pravi:
Citat:
Uporabnik eXHair pravi:
Super poligonček, še lepša proga. Najbolj mi je bla všeč ravninca pred desnim ovinkom in spust v dolinco, ki je bla na koncu taka puklasta. Škoda edino, ker ni bla druga runda mokra. Sem upal, da se bo uscal
evil.gif
No ja, proga skoraj ni bila več slalom ampak bolj mini brzinc
smile-1.gif
No, pa poskusi vsaj malo opisat, kako izgleda biti sovoznik...


Rezultate (generalna razvrstitev za obe vožnji in skupno) najdete na www.amd-sempeter.si
Kako izgleda biti sovoznik v Cliotu? Po tej progi sem se peljal v dveh. Enkrat zraven žene (Barbare) in enkrat zraven Tomaža Gorenca. Verjetno se vprašanje nanaša na slednjega
smile-1.gif

Občutek odličen. Oskubljen kokpit, kletka, školjkasti sedeži, pa še vedno Clio.
smile-1.gif
Kljub majhnosti avta mu proga ni bila najbolj pisana na kožo, se pa vidi da Tomaž avto obvlada v nulo.

Skratka odlično!
cheer.gif
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.698
62
48
Nekomu sledit in nekoga prehitet sta dva pojma.

Poleg tega ima nova kanta default gume npr. širine 225, stara pa 185... po snegu.... pa smo tam.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik frido pravi:
Težava s časom je nastala, ko je Ribič prišel v cilj in se čas ni ustavil samo njemu ampak tudi Draganu. Meni osebno je zelo žal, da je do zapleta prišlo. Če pa realno pogledamo na vso zadevo, pa je dejstvo, da Gajič v Sloveniji na avtoslalomih nima konkurence ob normalnih okoliščinah bi bila njegova zadnja vožnja samo formalna potrditev tega. Razlika med njim in Ribičem v prvi vožnji je znašala cca. 3 sekunde. In to je realnost, ki si je marsikdo pri nas ni pripravljen priznati.

Torej je vseskupaj bilo zato da se zadovolji Ribicev komplex?
evil.gif
 

frido

Pripravnik
2. sep 2007
43
0
6
www.bitlab.si
Vse skupaj je bilo zato, ker je Gajič prevozil (če se ne motim) 4 rdeče zastave. In na dirki je to enako, kot bi na cesti peljal čez štiri rdeče semaforje. Če te policaj vidi, pač ne moreš pričakovati, da te ne bo kaznoval.

Govoriti pa ne smemo o "Ribič kompleksu", ampak o kompleksu (žal) večine boljših avtoslalomistov. Bolj kot razmišljam... gre pač za tipično slovensko obnašanje.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.378
213
63
Citat:
Uporabnik frido pravi:
Vse skupaj je bilo zato, ker je Gajič prevozil (če se ne motim) 4 rdeče zastave. In na dirki je to enako, kot bi na cesti peljal čez štiri rdeče semaforje. Če te policaj vidi, pač ne moreš pričakovati, da te ne bo kaznoval.

Govoriti pa ne smemo o "Ribič kompleksu", ampak o kompleksu (žal) večine boljših avtoslalomistov. Bolj kot razmišljam... gre pač za tipično slovensko obnašanje.

Zakaj 'Ribičev' kompleks? Saj je edini, ki je poleg Dragota z neprimerno kračo (roko na srce, S2 je težka okorna krava, ne glede na konje) več, kot 1x zmagal v zadnjih par letih?

Garantiram vam za vsaj prva dva iz generalca (Ribič in Medo), da nimata kompleksov in da se vozita iz zabave. In to mi je všeč - na progi smo konkurenti, v realnem življenu pa kolegi, ki bi drug za drugega dali roko v ogenj (to vključuje tudi posojanje tekmovalnih avtomobilov za dirko).

Drago se je slalomov lotil z maksimalno resnostjo, ki po vloženem trudu, času in denarju presega meje slovenskega amaterizma tudi na višjih nivojih (GHD, PRK, ...). Kilometrine, katero je on nabral na slalomih v Avstriji, Italiji, ... lahko pri nas samo sanjamo (faktor vsaj 10x več). S kilometri pridejo izkušnje, tehnično znanje, nastvitve avtomobila in rutina, kar se vidi tudi na stezi. In prav je tako, saj se potem vsi prilagajajo(mo) dvignjeni letvici.


LP,

Milan
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Citat:
Uporabnik naliM pravi:

Zakaj 'Ribičev' kompleks? Saj je edini, ki je poleg Dragota z neprimerno kračo (roko na srce, S2 je težka okorna krava, ne glede na konje) več, kot 1x zmagal v zadnjih par letih?
Samo ena pripomba - proga je bila tako postavljena, tako da tudi velike in okorne krave niso imele nič težjih pogojev kot malčki a la corsa, autobianchi...

Btw, kje je bil pa twingo MRC?
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.378
213
63
Citat:
Uporabnik monaco pravi:
Citat:
Uporabnik naliM pravi:

Zakaj 'Ribičev' kompleks? Saj je edini, ki je poleg Dragota z neprimerno kračo (roko na srce, S2 je težka okorna krava, ne glede na konje) več, kot 1x zmagal v zadnjih par letih?
Samo ena pripomba - proga je bila tako postavljena, tako da tudi velike in okorne krave niso imele nič težjih pogojev kot malčki a la corsa, autobianchi...

Btw, kje je bil pa twingo MRC?

Probaj enkrat peljat Audijev Quattro po zaviti progi, pa boš videl.
smile-1.gif
Zadeva niti v sanjah ni primerljiva s čem okretnim med keglji, tudi na odprti slalom progi (pa še na Racelandu, ...). Pravi 4x4 stroj ima Ribič doma in tisti je neprimerno bolj primeren za take hece, kot je odprt slalom.

MRC Twingo je žal miroval zaradi družinskih obveznosti (nisem imel šanse, da se izvlečem tisto nedeljo), bo pa pripravljen na naslednji dirki. Takrat obljubim, da ne bom vozil s praznimi gumami, kot lani na Ivarčkem.
bonk.gif


LP,

Milan
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Ok, če je problem v quattro pogonu to ne vem, ker tega še nisem probal, velikost S2 pa vsekakor ni
wink-1.gif


Kje bo naslednjič? Upam da ne šele Ivarčko
frown-1.gif
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.698
62
48
S2 je precej nose heavy.. sploh tak nabildan od Ribiča, nima preveč rad ovinkov. Drugače pa super avto.
 

NR87

Zelenc'
3. mar 2008
13
0
1
celje
avto je težaven skozi zavoje.... kaj se pa zgodi ko pridejo ravnine(ki jih v sempetru ne manjka) =) ? Moj primer.... 2 do konca, 8200 obratov to pomeni dobrih 80 na uro.... kaj pa s2 ... 3 do konca? tu se naredi vsaj 3s razlike ce mene kdo kaj vprasa =) in to na vsakem pospesevanju...
wink-1.gif




Lp,Nejc
 

irCAR81

Fizikalc
19. mar 2008
1.698
62
48
Se je treba potem še ustavt in zvozit ovinek.
3s na uno ravnino je preveč optimistično.
Mogoče v vseh treh krogih skupaj.