mobisvet

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

linarka

Zelenc'
8. mar 2011
5
0
1
Nikar ne kupujte v tej trgovini.Mobisvet je zanič trgovina.
Najprej sem bila vesela nižje cene pri nabavi,a zdaj vidim in mi je žal
nakupa telefonena pri njih...FUJJJ!!!
Telefon mi je nehal delovati in sem ga poslala na popravilo.
Ni bil poškodovan,polit itd...ampak so zavrnili popravilo zaradi sicer res neopazne praske na ekranu,
ki je bila res nevidna in prisotna več kot pol leta.
Zakaj je tako???
Njihovi uvoženi telefoni nimajo garancije na pooblaščenih servisih v SLO,
ampak jih "pošiljajo"v tujino,kjer so bili nabavljeni.
Če vam morebiti aparat ne bo deloval,četudi še v garanciji
vam ne bodo hoteli poslati na popravilo aparata in našli vsako prasko
ali razlog,ker imajo samo stoške pri pošiljanju od katerih nimajo nič,
katerih se izogibajo ter vam tako zelo radi zaračunali
50€ stroškov za pregled,kar je več kot provizija ki jo imajo pri prodaji novega telefona
Evo novi biznis [popravljeno: žaljiva beseda za Rome] iz MOBISVETA...

Upam sem komu pomagala pri nakupu!!!
 
Nazadnje uredil moderator:

linarka

Zelenc'
8. mar 2011
5
0
1
Nikar ne kupujte v tej trgovini.Mobisvet je zanič trgovina.
Najprej sem bila vesela nižje cene pri nabavi,a zdaj vidim in mi je žal
nakupa telefonena pri njih...FUJJJ!!!
Telefon mi je nehal delovati in sem ga poslala na popravilo.
Ni bil poškodovan,polit itd...ampak so zavrnili popravilo zaradi sicer res neopazne praske na ekranu,ki je bila res nevidna in prisotna več kot pol leta.
Zakaj je tako???
Njihovi uvoženi telefoni nimajo garancije na pooblaščenih servisih v SLO,
ampak jih "pošiljajo"v tujino,kjer so bili nabavljeni.
Če vam morebiti aparat ne bo deloval,četudi še v garanciji
vam ne bodo hoteli poslati na popravilo aparata in našli vsako prasko
ali razlog,ker imajo samo stoške pri pošiljanju od katerih nimajo nič,
katerih se izogibajo ter vam tako zelo radi zaračunali
50€ stroškov za pregled,kar je več kot provizija ki jo imajo pri prodaji novega telefona
Evo novi biznis ciganov iz MOBISVETA...

Upam sem komu pomagala pri nakupu!!!
 
Nazadnje uredil moderator:

mobisvet

Zelenc'
22. jan 2010
21
0
1
Spodaj pošiljam email tekst Katje Cvet katerega nam je poslala po prvem servisu(originalni email hranimo v podjetju),ko smo prvič rešili garancijsko popravilo pa se ni nič pisalo na forumu,žal je tokrat fizična poškodba katero Nokija ne želi popravljati pod garancijskimi pogoji(poškodovan zaslon na dotik,počeno notranje ohišje),lahko priložimo tudi fotografije aparata kateri je še vedno pri nas in čaka na prevzem.
Ga.Katja Cvet, ker niste kupili aparat direktno od nas pa nas vseeno blatite po forumih pričakujte v prihodnjih dneh zasebno tožbo za obrekovanje in blatenje našega imena,ter izpad dohodka,lep pozdrav "cigani iz MOBISVETA"

EMAIL
Pozdravljeni

Zopet se vam oglašam,ker imam enak problem,
kot ste mi ga že enkrat hitro rešili.
Takrat sem bila izredno zadovoljna z vašim odzivom
in sem vas priporočala mnogim,prijateljem,znancem na spletnih forumih itd
Torej zaslon telefona Nokia 5530 White spet ne deluje in bi ga rada zopet poslala k vam,
ker je aparat še vedno v garacijskem obdobju.
Hkrati vas tudi sprašujem ali obstaja možnost
menjave ohišja aparata pri vas zaradi obrabe in seveda cena,
ki bi vam jo poravnala ob prevzemu aparata ali v naprej(nakazilo itd)

Lep pozdrav,Katja
jezen.gif
 
Nazadnje urejeno:

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
Citat:
Uporabnik mobisvet pravi:
Spodaj pošiljam email tekst Katje Cvet katerega nam je poslala po prvem servisu(originalni email hranimo v podjetju),ko smo prvič rešili garancijsko popravilo pa se ni nič pisalo na forumu,žal je tokrat fizična poškodba katero Nokija ne želi popravljati pod garancijskimi pogoji(poškodovan zaslon na dotik,počeno notranje ohišje),lahko priložimo tudi fotografije aparata kateri je še vedno pri nas in čaka na prevzem.
G.Katja Cvet, ker niste kupili aparat direktno od nas pa nas vseeno blatite po forumih pričakujte v prihodnjih dneh zasebno tožbo za obrekovanje in blatenje našega imena,ter izpad dohodka,lep pozdrav "cigani iz MOBISVETA"

EMAIL
Pozdravljeni

Zopet se vam oglašam,ker imam enak problem,
kot ste mi ga že enkrat hitro rešili.
Takrat sem bila izredno zadovoljna z vašim odzivom
in sem vas priporočala mnogim,prijateljem,znancem na spletnih forumih itd
Torej zaslon telefona Nokia 5530 White spet ne deluje in bi ga rada zopet poslala k vam,
ker je aparat še vedno v garacijskem obdobju.
Hkrati vas tudi sprašujem ali obstaja možnost
menjave ohišja aparata pri vas zaradi obrabe in seveda cena,
ki bi vam jo poravnala ob prevzemu aparata ali v naprej(nakazilo itd)

Lep pozdrav,Katja
jezen.gif

kako boste lahko dokazali, da je zgornji tekst, ki ga je napisal uporabnik "linarka" resnično oseba Katja C., kot jo navajete v zgornjem postu?
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
to že, vendar iz zgornjega prispevka ni moč razbrati da gre to za osebo Katjo C., tako da neke pravne podlage ravno nimate ali pač?
 

iMM

Fizikalc
9. okt 2010
1.240
0
36
Samo zanima me če se vam res zdi pametno tožiti nekoga, ki pač na forumu izrazi neko svoje mnenje. Kam bomo prišli če se bomo vsi med sabo tožli. Pa verjamite, da prav dobro vem, da so nekateri ljudje pač škodoželjni in stvar "napihnejo" in jo čisto spremenijo, sem zasledil podoben primer na drugem forumu, ampak ni blo nikakršnih tožb, čeprav se je izkazalo kak je bila stvar čisto obrnjena. Želim še povedat, da si s tem, da boste ljudi s foruma tožli ne boste pridobili nazaj ugleda, ki naj bi vam ga ona pokvarila, kvečjemu boste zgubili nekaj strank z vašim odnosom do ljudi. Moje mnenje je da bi te dokaze lahko pokazali administratorjem in jih prosili za izbris njene objave.
Tako je moje priporočilo in moje mnenje, seveda pa je vaša odločitev kako boste ukrepali.
Lep pozdrav
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
Ah saj ga bo hitro minila tožba ko bo že dobil prvi račun za posvet pri odvetniku, sestava tožbe itd...
smile-1.gif
 

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.683
14
38
Najprej naj dokaže, da je točno določena oseba poslala e-mail
evil.gif
Že tu se bo ostavilo.
 

linarka

Zelenc'
8. mar 2011
5
0
1
Zdravo

Evo to je še en dokaz,da obstaja več nezadovoljnih strank.
Namreč nisem omenjena oseba in ne gre za neko Nokio White,ampak za ups...
Žal ne smem izdati modela,ker morebti tudi mene čaka tožba.
Upam,dragi Mobisvet boste omenjeno tožili zaradi nezadovoljstva z vami
in seveda izgubili,namesto,da bi imeli fer odnos do strank.
Upam pa,vas prej ona in ostali najdejo in tožijo vas,zaradi javne objave e-maila oz njenih
osebnih podatkov,kajti jaz bi verjetno nekaj naredila v tej smeri.
Tukaj njej in še komu dajem uporaben link glede varstva osebnih podatkov:
http://www.ip-rs.si/

Lp,Linarka
 

Rajc

Pripravnik
22. jul 2007
571
5
18
Totalno neprofesionalen odnos!

Kot berem po forumih, mobisvet, res niste zaupanja vredna trgovina in namesto, da bi se potrudili in ta "sloves" probali izboljšati se po forumih "prepucavate" z uporabnikom kateri ni bil zadovoljen z vašo storitvijo.

Zanimivo pa tudi to... na vaši strani ste objavili sledeče:

Citat:
Zasebnost

Izjava o varstvu podatkov

Vsi osebni ali kakršni koli drugi podatki, ki nam jih boste zaupali, so varovani v skladu z zakonom o varovanju osebnih podatkov in ne bodo posredovani tretjim osebam, prav tako podatkov ne bomo uporabili v kakršnemkoli nasprotju z zakonom.

...tu pa objavljate imena vaših strank. Pravna podlaga za tožbo?
rolleyes-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

bansh28

Fizikalc
24. sep 2009
2.390
2
36
ORGINAL tm
Citat:
Uporabnik linarka pravi:
Zdravo

Evo to je še en dokaz,da obstaja več nezadovoljnih strank.
Namreč nisem omenjena oseba in ne gre za neko Nokio White,ampak za ups...
Žal ne smem izdati modela,ker morebti tudi mene čaka tožba.
Upam,dragi Mobisvet boste omenjeno tožili zaradi nezadovoljstva z vami
in seveda izgubili,namesto,da bi imeli fer odnos do strank.
Upam pa,vas prej ona in ostali najdejo in tožijo vas,zaradi javne objave e-maila oz njenih
osebnih podatkov,kajti jaz bi verjetno nekaj naredila v tej smeri.
Tukaj njej in še komu dajem uporaben link glede varstva osebnih podatkov:
http://www.ip-rs.si/

Lp,Linarka

No in izgleda da se je nekdo vsral !
hysterical-1.gif
 

mobisvet

Zelenc'
22. jan 2010
21
0
1
Nobeden se ne "prepucava" po forumih,samo se mi ne zdi pošteno da stranka sama poškoduje aparat,za katerega nato zahteva garancijsko popravilo,katerega Nokija zavrne,nato pa blatenje po forumu,pa saj mi ne zavračamo popravil,vse aparate pošljemo na pooblaščene servise in oni zavrnejo garancijo,če kaj ni vredu z njimi,nezadovoljni pa so samo tisti kateri ne dosežejo svojih zli namenov"pač probajmo mogoče bo pa šla skozi garancija",mi sprejmemo od 80 - 100 aparatov mesečno v servis,to je okoli 1200 letno,če bi vsakega zavrnili namerno ali po krivici,bi bili vsi forumi v slo premalo,da bi se ti ljudje na njih razpisali o naših slabih storitvah,pri tako veliki masi se sigurno vedno najde nekdo,kateri ni zadovoljen z našimi storitvami,se pa trudimo da bi jih bilo čim več zadovoljnih,nimam navade pisat po forumih ampak,če nas nekdo po krivici obrekuje potem na žalost moram odpisat.

P.S.: Linarka ni naša stranka,samo garancijsko popravilo je poskušala uveljavljat,kar smo prvič seveda tudi naredili,drugič pa zaradi mehanske poškodbe ne,pa vseeno na vseh možnih forumih odsvetuje nakup aparata pri nas,pa čeprav to nima zveze z njenim garancijskim popravilom.
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
še 1x: nimate dokaza, da je uporanik linarka oseba Katja C., polega tega pa ste kršili Izjavo o zasebnosti in brez njene privolitve objavili osebne podatke - malo v razmislek in na vašem mestu bi 5x prebral kar je AvtoFun zapisal
wink-1.gif
 

linarka

Zelenc'
8. mar 2011
5
0
1
Citat:
Uporabnik mobisvet pravi:
Nobeden se ne "prepucava" po forumih,samo se mi ne zdi pošteno da stranka sama poškoduje aparat,za katerega nato zahteva garancijsko popravilo,katerega Nokija zavrne,nato pa blatenje po forumu,pa saj mi ne zavračamo popravil,vse aparate pošljemo na pooblaščene servise in oni zavrnejo garancijo,če kaj ni vredu z njimi,nezadovoljni pa so samo tisti kateri ne dosežejo svojih zli namenov"pač probajmo mogoče bo pa šla skozi garancija",mi sprejmemo od 80 - 100 aparatov mesečno v servis,to je okoli 1200 letno,če bi vsakega zavrnili namerno ali po krivici,bi bili vsi forumi v slo premalo,da bi se ti ljudje na njih razpisali o naših slabih storitvah,pri tako veliki masi se sigurno vedno najde nekdo,kateri ni zadovoljen z našimi storitvami,se pa trudimo da bi jih bilo čim več zadovoljnih,nimam navade pisat po forumih ampak,če nas nekdo po krivici obrekuje potem na žalost moram odpisat.

P.S.: Linarka ni naša stranka,samo garancijsko popravilo je poskušala uveljavljat,kar smo prvič seveda tudi naredili,drugič pa zaradi mehanske poškodbe ne,pa vseeno na vseh možnih forumih odsvetuje nakup aparata pri nas,pa čeprav to nima zveze z njenim garancijskim popravilom.


Zdravo

Linarka je vsekakor BILA NEKOČ vaša stranka,drugače bi šla v Hofer,Spar,Lidl itd,
od kjer bi imela pač račun,garancijski list...ali se motim?
Meni ste zavrnili reklamacijo že prvič,zaradi omenjenega malovidnega risa na ekranu,
(verjetno ne veste točno,jih je pač preveč teh 80-100 reklamacij na mesec?)
drugič, telefona,po vsem tem vašem neprofesionalnem odnosu,
in bojazni,da morebiti javno objavite tudi moje podatke za katere seveda"jamčite",
res ne nameravam več pošiljati k vam,kot je to storila ""vaša""
druga in ne edina "presrečna" stranka.

Lp,Linarka
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.862
12
38
Se strinjam, tukaj gre za varstvo osebnih podatkov in bi bila informacijska pooblaščenka ali kaka druga pooblaščena oseba izjemno vesela primera, ko družba izdaja osebne informacije o strankah.

Pa mislim, se norca delate sami iz sebe ali kaj?

Takšno kršenje je izjemno neprofesionalno!
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik mobisvet pravi:
lalala

Svet ni posten, so prijazne in neprijazne stranke, ne samo tiste prvega tipa. Z zajedljivimi pripombami in smesnimi groznjami s tozbo boste imeli vec slednjih, kot prvih, saj bodo ljudje ubrali enako taktiko (= spustili se bodo na vas nivo). Ce bi ta cas namenili za izboljsanje svoje podobe, namesto za tecnarjenje, bi bil bolj produktivno porabljen.

Kot pravi staro reklo: ce se obmetavas z drekom, je vseeno ali si na koncu zmagovalec ali porazenec; v vsakemu primeru smrdis.
 

Tenforest

Majstr
3. sep 2007
5.654
498
83
41
povsod malo
Jaz sem pri vas kupil 3 telefone in do sedaj so v garancijski dobi vsi delali.
Danes sem dobil nagrado za delovno uspešnost + 1000€ za nakup mobilne in računalniške opreme (prenosnik imam star 14 dni tako, da novega ne bom kupoval) in sem hotel kupiti Iphona pri vas ker vidim, da ga imate na zalogi.
Ker pa berem, da ne varujete osebnih podatkov bom svojih 800 evrov (tako na okroglo skupaj s poštnino) nesel drugam.
Ker taki poslovni odnosi so čisto mimo. Tožbe se najprej skuša rešiti na miren način lahko bi se moderatorja recimo prosilo, da izbriše nekaj komentarjev...

Lep pozdrav.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.