Se sploh še splača kupovat nove dizle?

casio

Pripravnik
19. nov 2014
529
15
18
Čez nekaj let bom menjal atmosferskega bencinarja in se čezdalje bolj se se sprašujem ali se še splača kupit novega dizla, ker imajo turbo bencinarji že solidno nizko porabo in dobre pospeške.

Pri nakupu dizla plačam že v štartu več in tudi kasneje, če gre kaj narobe je dražje. Bencinar se v hladnejših dneh prej segreje, je tišji itd.

Kaj pravite vi?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
ne se ne splača. Razen če res živiš na avtocesti. in voziš veik avto.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Navkljub vsem temnim oblakom bom še vedno izbral diesela. Cena energenta je nižja, poraba je vseeno manjša, zvok me ne moti. Če bom kdaj imel drage težave s filtrom trdih delcev, bom morda razmišljal drugače
crazy1.gif
.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.654
1.576
113
Pomoje se ne splaca, razen ce tolces res ogromno km po ac. Nakupna cena je nizja, servisi cenejsi, primeren za kratke voznje, poraba malo vecja. Aja pa smrada in traktor sound nima. Dizl se je res splacal pred turbo bencinarji, ker takrat je res bil dosti boljsi v vseh pogledih.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Ravno zadnjič smo imeli debato o tem in kljub vsemu, bi naj bila na AC razlika nekje 2l/100km - recimo za Octavio 1.6TDI 4,5l, za 1.2TSI pa 6.5l (oba 105 konjev). To so podatki lastnikov, sta oba pokazala BC.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Zanimivo, v Polotu je razlika samo dober liter v prid 1.6 TDI, prevozil kar nekaj km z obema.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Ravno zadnjič smo imeli debato o tem in kljub vsemu, bi naj bila na AC razlika nekje 2l/100km - recimo za Octavio 1.6TDI 4,5l, za 1.2TSI pa 6.5l (oba 105 konjev). To so podatki lastnikov, sta oba pokazala BC.
Je kolega zadnjič "pojamral", da na 100 km njegov BMW 520d (185 konjev) kuri 7,5 l, moj neturbinski bencinski accord 2,4 (202 konja) pa 8,5 - oba imava cca 1/3 mesta in 2/3 avtoceste. Razlika v porabi res ni velika, pravzaprav je zelo znosna, ko zraven dodaš še cene servisov.
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Ravno zadnjič smo imeli debato o tem in kljub vsemu, bi naj bila na AC razlika nekje 2l/100km - recimo za Octavio 1.6TDI 4,5l, za 1.2TSI pa 6.5l (oba 105 konjev). To so podatki lastnikov, sta oba pokazala BC.

Razlika....20 evrov za 1000km, 2000 evrov za 100.000km.
S tem da je dizl sigurno za 2000 evrov dražji in eni bodo še zmeraj govoril, da se dizla splača
hysterical-1.gif
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Očitno se, glede na to da se upoštevajoč tvojo matematiko investicija v dizla povrne že po 2 letih. Čeprav si ti pozabil še na razliko v ceni med dizlom in bencinom, ki je tudi, tak da je prihranek zelo blizu 30eur na 1000km.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.366
269
83
34
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Pomoje se ne splaca, razen ce tolces res ogromno km po ac. Nakupna cena je nizja, servisi cenejsi, primeren za kratke voznje, poraba malo vecja. Aja pa smrada in traktor sound nima. Dizl se je res splacal pred turbo bencinarji, ker takrat je res bil dosti boljsi v vseh pogledih.

Pri rabljenem (kar večina kupuje) nakupna razlika ni več 2k €, opažam, da je bencinar celo dražji pri nekaterih avtih. Dizlu brez DPF-ja kratke vožnje nimajo kaj škodovat, razlika v porabi pa je tudi v mestu v prid dizlu, kaj šele na AC. Tega s smradom in traktor soundom nisem nikoli razumel, meni je klenkanje prav prijetno.
smile-1.gif
Še ena fama je zmrzovanje pozimi, dosti avtov ima keramične grelce? in piha toplo še pred bencinarjem. Atmosferski bencinar je res pogreb za vozit, ne paše pač vsem vrtet avto ves čas na 4k rpm. Je pa pač rabljen dizel vedno tveganje..tu jest vidim edini -.

EDIT: Vidim, da je v naslovu napisano "nove dizle", tukaj bi tudi jaz posegel po turbo bencinarju.
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.894
5.455
113
Ce ga prodajas v roku 4-5let kot zahodni svet menja avte...cene dpf...sobe................turbo
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.654
1.576
113
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Ravno zadnjič smo imeli debato o tem in kljub vsemu, bi naj bila na AC razlika nekje 2l/100km - recimo za Octavio 1.6TDI 4,5l, za 1.2TSI pa 6.5l (oba 105 konjev). To so podatki lastnikov, sta oba pokazala BC.

Sem dosti vozil oba, pri meni je bila razlika dober liter. S tem da je tsi res prijeten za vozit, tdi pa niti malo. Spominja me na 1.9 tdi izpred 15 let. Vlece cisto neenakomerno. Prvo nic, potem cukne z vso silo malo pod 2000 rpm in pod 3000 je ze vsega veselja konec. Ce bi se odlocal med tema vedno in takoj vzamem tsi. Aja tdi klasicno traktor ropotanje, tsi skoraj da ne slisis
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Očitno se, glede na to da se upoštevajoč tvojo matematiko investicija v dizla povrne že po 2 letih. Čeprav si ti pozabil še na razliko v ceni med dizlom in bencinom, ki je tudi, tak da je prihranek zelo blizu 30eur na 1000km.

2000 evrov je razlika v gorivu med bencinarjem in dizlom.
20 evrov je razlike za prevoženih 1000km
200 evrov za 10.000km
2000 evrov za 100.000km.

S tem, da moraš računat še na draga dizl popravila.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik alpine pravi:
S tem, da moraš računat še na draga dizl popravila.
Pri nas je do sedaj bilo pri 1.2TSI l.2012 90.000km za 2.400eur popravil, pri 1.5dci l.2012 115.000km pa za 0 eur. Oba kupljena nova ...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.312
5.836
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Ravno zadnjič smo imeli debato o tem in kljub vsemu, bi naj bila na AC razlika nekje 2l/100km - recimo za Octavio 1.6TDI 4,5l, za 1.2TSI pa 6.5l (oba 105 konjev). To so podatki lastnikov, sta oba pokazala BC.
Je kolega zadnjič "pojamral", da na 100 km njegov BMW 520d (185 konjev) kuri 7,5 l, moj neturbinski bencinski accord 2,4 (202 konja) pa 8,5 - oba imava cca 1/3 mesta in 2/3 avtoceste. Razlika v porabi res ni velika, pravzaprav je zelo znosna, ko zraven dodaš še cene servisov.
Moras se zavedat da je za vsakih 10 kmh visjo hitrost na AC povorecna poraba najbrz cca pol litra visja. Se pravi pri voznji po voznem pasu v koloni 100kmh poraba 5l, pri 130 pa, 6,5. Vsaj nekau takega je pri mojem traktorju.
In ce vozim mtl style (v ritmu kolone, omejitev, razen z bremzo max sparam) sem lahko na porabi pod 5, ce vozim tako da se koga prehitim sem na 6, ce pa se zaletavam od semaforja do semaforja, cikcakam med pasovi, sem pa preko 7.
Najnizjo imam na dobrih 200 km 4l , najvisjo pa na kaksnih 30km preko 15l(pa ni pista) . Oboje merjeno v obe smeri tako da visinske razlike ni med startom in ciljem. Generalno pa 6,3l.(ne po bc)
Nekoc so nekateri na alterju pisali da ima dizel priblizno 30% vec energije v sebi kot bencinar. Torej....
 
Nazadnje urejeno: