BMW F30

enageM

Pripravnik
5. avg 2007
143
0
16
Novo mesto
Zanima me, kako se kaj obnesejo BMW-jevi bencinarji, recimo 318i ali še bolje 320i, v zadnji verziji trojke? Ali pa 316i, pred "posodobitvijo" na tri valje. Vozi sploh kdo kaj podobnega? Ima aktualna trojka kaj hib, na katere je potrebno bit pozoren, v primeru nakupa rabljenega?
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Mati ima 420i GC M-Sport z 8 stopenjsko avtomatiko, zaenkrat nobenih problemov (je pa res, da ima komaj 42k km). Glede na to, da je bil več kot 3k cenejši od 420d in se z njim dela manj kot 20k km na leto, je bila dokaj logična izbira. Rabljenih vrjetno praktično ni, saj se v Slo kupujejo bolj kot ne samo dizli.

Za moje pojme se vozi super (sem naredil par k km z njim), pri normalni vožnji tih in uglajen, pri bolj športni vožnji bi lahko za moje pojme celo malo manj zadušen zvok (35i ima recimo precej bolj "odprt" izpuh, ampak ok tisto je itak čisto druga zgodba in drugačen zvok). Glede na to, da je skoraj identična mašina (odvisno od konkretnega modela, ker mislim, da so nekje vmes tudi 28i spremini kompresijo) kot v 28i z 245 konji, ne pričakujem težav z vzdržljivostjo. Lahko pa čipaš na 255km+ če te ne skrbi garancija
tongue-1.gif
Je pa to še N20B20 mašina. Trojka je s faceliftom dobila že novi B48B20 mašini s 184km (320i) oz. 252km (330i), kakšne so razlike se nisem poglabljal.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Predvsem pazi na verigo, ker je dobavitelj shimano. Podobna štorija kot pri vw.

Tako ima F30


Tako pa avto
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Raje pojdi na BMW forum ali pa privat.
smile-1.gif


Polno napak samo eni jih opazjo drugi ne, kar se pa zanesljivosti tiče ti pa ravno toliko pomagajo uporabniki tega foruma kot šlogarca.

Čipa se dobr 320i, tam 280-300.
wink-1.gif
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik enageM pravi:
Zanima me, kako se kaj obnesejo BMW-jevi bencinarji, recimo 318i ali še bolje 320i, v zadnji verziji trojke? Ali pa 316i, pred "posodobitvijo" na tri valje. Vozi sploh kdo kaj podobnega? Ima aktualna trojka kaj hib, na katere je potrebno bit pozoren, v primeru nakupa rabljenega?

316i pred posodobitvijo je 4 valjni 1.6 turbo motor.

Aktualno je na voljo 318i s tremi valji 1,5 turbo, ki je po uporabniški izkušnji precej boljši od 1,6. Tudi poraba je zelo solidna. 118i do Salzburga in nazaj je imel porabo 6,2 litra/100km.

320i je štirivaljni 2.0 turbo motor s 184 konji.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.622
14.316
113
tongue-1.gif


Ja HPji ne morejo bit ker s čipanjem priti pri bencinskem motorju s cca.185 na 280-300 nekako dvomim da gre to čez, številke navora to tudi ne morejo biti, ker se ne pogovarjamo o Hondi tako da me res zanima na 280-300 česa se pride s čipanjem. Cena za čipanje to tudi ne more biti, je prepoceni
smile-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Kaj ti ni jasno? Itak da konjev, je pa resda za ta motor in pogon že na meji navor potem. Motor je "enak" 328i ki ima 245KM serijsko.

Kaj potem praviš na 114i... honda tvojih sanj.
evil.gif


Serienleistung: 102ps 180Nm
Stage 1: 220ps 310Nm (+VMAX off)
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.622
14.316
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Kaj ti ni jasno? Itak da konjev, je pa resda za ta motor in pogon že na meji navor potem. Motor je "enak" 328i ki ima 245KM serijsko.

Kaj potem praviš na 114i... honda tvojih sanj.
evil.gif


Serienleistung: 102ps 180Nm
Stage 1: 220ps 310Nm (+VMAX off)

Kr to, nisem vedel da je motor tako zadušen. Hudo
cool-1.gif


Edit - OMG, pojma o pojmu nimam, to sploh ni NA motor
redface-1.gif
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Kaj ti ni jasno? Itak da konjev, je pa resda za ta motor in pogon že na meji navor potem. Motor je "enak" 328i ki ima 245KM serijsko.

Kaj potem praviš na 114i... honda tvojih sanj.
evil.gif


Serienleistung: 102ps 180Nm
Stage 1: 220ps 310Nm (+VMAX off)

Pa čipa katera od resnih firm na toliko? Kolikor sem gledal nazadnje je res večina komponent identičnih, vseeno naj bi bila drugačna kompresija pri 20i ter 28i in večina priznanih tunerjev ponuja Stage1 za 20i na cca. 255ps, za 28i pa na cca. 275ps. Tudi razne piggyback varjante imajo različne mape za 20i in 28i s posebnim opozorilom, da 20i ne deluje ok z mapo od 28i. Gre seveda 20i tudi na 275ps in več, vendar naj bi bilo treba postoriti še kaj drugega kot samo remap.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Kaj ti ni jasno? Itak da konjev, je pa resda za ta motor in pogon že na meji navor potem. Motor je "enak" 328i ki ima 245KM serijsko.

Kaj potem praviš na 114i... honda tvojih sanj.
evil.gif


Serienleistung: 102ps 180Nm
Stage 1: 220ps 310Nm (+VMAX off)

Kr to, nisem vedel da je motor tako zadušen. Hudo
cool-1.gif

V vseh teh primerih gre za turbo motorje (2.0 TwinScroll Turbo v primeru 20i/28i oziroma novih 20i/30i), je pa tudi v primeru turbo motorjev to kar ogromen prirastek za moje pojme
smile-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.622
14.316
113
Jp jp. Sem dopolnil moj predhodni post da sploh nimam pojma za kakšen motor gre, ob filmčku sem pa doživel razsvetljenje
grin1.gif