Dober/slab servis

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
3
36
ena vas naprej od Jest-a
V sosednji temi se je začelo govoriti o dobrih in slabih servisih oz. mehanikih oz. servisnih delavnicah.

Kako bi definirali dobro servisno uslugo? Kateri kriteriji odločajo? "Brezplačna" kava, tako kot pri moji znanki?

Kako vemo, da je servis dober? Dokler se kaj ne zgodi? Kako vemo, da so na avtu naredili vse dogovorjeno? Kako vemo, da so se posebej potrudili in nam za to še povedali niso, niti mi tega nismo opazili?

Kako vemo, da je servis slab? Olje in filtre zna zamenjati "vsak". Ali za oznako "slab servis" zadošča ena slaba izkušnja?
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.144
2.316
113
v lokalni ostariji
nigel

slab servis je ponavadi tisti, ki samo zamenja olje/filter (če zamenja...). ne preveri par zadev, ko je avto nadvigalu (Recimo zavore, končnike...).
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.144
2.316
113
v lokalni ostariji
in kaj bi rad dokazal?

drugače pa nekako takole: če ti recimo čez 1000km po servisu odpovejo zavore ali padeš na tehničnem čez 2 tedna ker je zjeban auspuh/končniki potem je slab servis da te ni opozoril na to...

glas o slabem/dobrem se pač širi.

aja pa slab serviser je tudi tisti, ki ne zna pravilno diagnosticirat napake... dober jo hitro.

dober serviser vlaga v znanje, orodje... slab ima en komplet gedor pa rorcange...
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.495
1.146
113
Govorim za nepooblaščene serviserje:

Dobra servisna usluga - prijaznost, držanje dogovorjenih rokov, strokovnost.

Dober servis - da poleg naročene storitve (recimo menjava olja in filtrov) pregleda še ostale vitalne dele vozila, ko je vozilo na dvigalu in ob ugotovljeni okvari predlaga zamenjavo s tem, da prej obrazloži za kaj se sploh gre (tu nastopi strokovnost). Da zna diagnosticirati napako (ne da menja vse po vrsti dokler ni ok), da ni furijast in ne dela "na vrat na nos", da ne komplicira z garancijo na pri njemu vgrajenih in kupljenih delih.

Pri mojem vem, da je vse narejeno zato, ker sem pri servisu zraven in debatirava o WRC in podobno
smile-1.gif



Za naziv slab servis zadošča že ena slaba izkušnja (sploh če te ta izkušnja dobro vžge po denarnici).
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.144
2.316
113
v lokalni ostariji
dober serviser se drži rokov in cenovnih okvirjev. v primeru odkrite večje napake sporoči in vpraša
slab zamuja, nateguje in poleg dogovorjenega "pod nujno" menja še X stvari pa ne sporoči o temu. ali pa na začetku pove ceno X na koncu pa X+Y (ja to se redno dogaja)
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.100
742
113
moje izkušnje s prejšnjim avtom izpred ~10 let:
ko sem se v petek vračal domov, je v kabini nekaj začelo smrdeti po bencinu. najbližji servis je bil v tomačevem. tam mehanik pogleda pod havbo in mi reče, da bi bilo lahko narobe tole, ali pa tole, pa mogoče še kaj. naj pridem v ponedeljek, pa se bo bolje posvetil avtu, da ugotovi, kaj bi to lahko bilo. se odpeljem z avtom domov in vmes ustavim še na enem servisu v mostah. tam spet pogleda en mehanik in takoj opazi, da je cevka za dovod goriva vlažna in da objemka na njej ni originalna. vzame izvijač in zategne objemko ter pobriše cevko. da mi vizitko in reče, če bo spet začelo smrdeti po bencinu, naj se oglasim in bodo zamenjali cevko. res čez kak teden ali dva spet začne smrdeti, pokličem serviserja in on naroči cevko, naslednji dan pripeljem avto in popoldne prevzamem.
če bi ostal na prvem servisu, bi mi bog ve kaj šraufali po motorju in zaračunali. drugi servis pa je najprej dal brezplačen dober nasvet in tako dobil zvesto stranko v naslednjih letih.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Ne vem, če se je ravno pametno vozit z vonjem po bencinu. Dobro, da se ti ni nič vžgalo.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
V sosednji temi se je začelo govoriti o dobrih in slabih servisih oz. mehanikih oz. servisnih delavnicah.

Kako bi definirali dobro servisno uslugo? Kateri kriteriji odločajo? "Brezplačna" kava, tako kot pri moji znanki?

Kako vemo, da je servis dober? Dokler se kaj ne zgodi? Kako vemo, da so na avtu naredili vse dogovorjeno? Kako vemo, da so se posebej potrudili in nam za to še povedali niso, niti mi tega nismo opazili?

Kako vemo, da je servis slab? Olje in filtre zna zamenjati "vsak". Ali za oznako "slab servis" zadošča ena slaba izkušnja?

Objektivni in subjektivni kriteriji.

Objektivni: če servisni poseg ni narejen, kot bi moral biti, pomanjkljiv, v najhujšem primeru pa celo pride do defekta zaradi napake pri menjavi, montaži, sumljivi "nadomestni" deli...

Subjektivni: če prideš s starejšim vozilom, ti ga ne operejo...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.208
4.689
113
Mene je en serviser pri vidnem curljanju bencina (teklo, ni bilo samo vlažno ali kapljalo vsako minuto kapljica) hotel odpraviti domov in naj pridem naslednjič. Ker se nisem upal več nikamor peljati, sva se vseeno zmenila, da cev zamenja takoj.
Obstajajo dobri in slabi servisi, vendar še zdaleč serviserji niso vsega krivi. Največja krivda gre proizvajalcem vozil, ki vozil ne konstruirajo tako, da bi bila možna enostavna diagnostika in enostavno servisiranje. Da ne govorimo o tem, da bi naj očitno cena rezervnega dela pokrila še marsikak strošek. Mogoče je zato novo vozilo cenejše. Nekoč sem vozil službeni avto, kjer je bilo potrebno za menjavo žarnice v meglenki sneti odbijač in je bilo po normativu proizvajalca za dve uri dela. Serviser ni kriv, da je temu tako. Kriva sta proizvajalec vozila in kvečjemu še tisti, ki je tako vozilo sploh kupil.
 

Bastard

Fizikalc
21. feb 2008
1.636
0
36
Servis kjer želijo menjati pol avta za "napako", ki točno veš da sploh ni pravilna. Zanimivo, da je potrebno skoraj na kolenih prositi, da njigovo "diagnozo" napišejo na delovni nalog in ti ga izstavijo. Vedno večkrat se namreč opaža kako servisne delavnice "nategujejo" nevedne ljudi in neznanje. Upam, da bo v prihodnje čimveč takih pregledov dokumentiranih, ter predstavljenih v medijih, televizija, da se razčisti kako "prijazni" so "naši" serviserji.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.208
4.689
113
Nimam nobenih takšnih izkušenj, čeprav vozim že več kot četrt stoletja.
Sem pa malo starokopiten in verjamem, da nekdo drug ne more niti približno odkriti, kaj je narobe, če jaz natančno ne razložim simptomov in običajno že tudi približne rešitve. Ne verjamem, da obstaja serviser, ki mi bo popravil avto, če se jaz pojavim in rečem, da se me zdi, da je nekaj narobe. Kaj, kdaj, pod kakšnimi pogoji, itd... Če mu to povem, se mi zdi, da bi kdo že znal za razumen denar stvar urediti. Enkrat je res trajalo eno občasno pokanje malo dalj časa in serviser ni mogel najti napake. Vendar smo se postavili v malo bolj konzervativno držo in smo počakali, da je polosovina crknila in je avto obstal. Nismo kar menjavali po vrsti. Sum je bil sicer na diferencial, polosovina pa je bila celo enkrat sneta in pred mojimi očmi odpisana kot možen vzrok. Seveda so sile pri polnem vozilu nekajkrat večje, kot jih simuliraš v primežu. Ampak zato še nimam serviserja za slabega. Ni šlo za neko standardno napako tega tipa vozila in ni se odločil za menjavo ničesar, ker je odkrito priznal, da vzroka še ne zna ugotoviti.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.100
742
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Ne vem, če se je ravno pametno vozit z vonjem po bencinu. Dobro, da se ti ni nič vžgalo.
ni pametno, sploh pa ne poleti. sem imel več sreče kot pameti takrat. je bilo pa zanimivo, smrdelo je le v kabini, pod havbo ni nič smrdelo.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.144
2.316
113
v lokalni ostariji
pepe

seveda moraš povedati kaj se ti zdi da ni ok... enako kot pri zdravniku kjer poveš da te recimo boli desno od srca...se mi pa zdi smešno podajanje "diagnoze" in "rešitev" takole čez palc... če nisi strokovnjak. če pa si pa si sam popravi...

saj tudi zdravniku ne poveš kaj naj ti predpiše...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.361
9.103
113
Zakaj bi ti ga pa prali? A ti greš z usranim avtom na servis? A zdravniku greš tudi usran na pregled in servis? Just saying.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.208
4.689
113
Poveš, kaj sumiš kot napako in kaj misliš, da je rešitev. Če znaš povedati na pravi način, to nikogar ne "ogroža" in nikomur ne soliš pameti. Veliko je že v tonu glasu. Serviser mi je vedno tudi brez dlake na jeziku, vendar kulturno, povedal, kadar sem pihnil mimo.
 

disc

Majstr
4. feb 2011
2.345
457
83
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
dober serviser se drži rokov in cenovnih okvirjev. v primeru odkrite večje napake sporoči in vpraša
slab zamuja, nateguje in poleg dogovorjenega "pod nujno" menja še X stvari pa ne sporoči o temu. ali pa na začetku pove ceno X na koncu pa X+Y (ja to se redno dogaja)

Men se zdi še fajn, če sem lahko zraven in mu ni težko odgovoriti na kakšno moje vprašanje, pa tud če se mu zdi "neumno"
smile-1.gif
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Oprat mu ga gratis, olje in filter pa ti prinese z seboj, kot nese z seboj pivo ko gre na pizo v gostilno....Najvecji problem je servisirat raznim fdvjevcem ki se nabildajo informacij po forumih in ko se pokaze v delavnici z rocko olja v roki on ze vse ve in zna ....Sto ljudi sto cudi, najbolje se komplikatorjev resiti ze v sprejemni pisarni in naj gredo najedat jetra komu drugemu.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.361
9.103
113
Men je dober odnos in serviser naslednji.

Poklicem, po telefonu povem približno kaj je recimo narobe, kar pač sam sklepam. Ded reče vredu pripelji takrat pa takrat, prideš tja.Takoj si vzame 5 minut in pregleda avto, vžgite, posluša, vzame tester, gre na kolena itd, kar pač mora. In pove približno kaj bi lahko bilo, kdaj naj pridem po avto, oziroma kako reševat zadevo dalje. Ko začne šraufat pokliče, pove če je še kaj dodatnega, ceno, izstavi račun, brez cenkanja, to je to. In zadeva laufa.