GARANCIJA RAČUNALNIKA KUPLJENEGA V HOFERJU

REPAS

Zelenc'
22. nov 2012
13
0
1
v hoferju sem kupil prenosni računalnik za katerega sem dal 499 evrov ko sem ga razpakiral sem opazil da se na ekranu na strani vidi mal reže med plastiko in ekranom pa nisem hotel komplicirat saj je le estetskega videza po letu dni pa mi je prenehala delovati tipka za presledek zato sem ga reklamiral ob enem pa sem navedel še to režo na ekranu
po treh tednih pa me presune pošta od medioma češ da mi ne morejo popraviti v garanciji češ da je prišlo do vdora vode ekran pa da je mehansko poškodovan saj niso normalni saj nikoli ni bil računalnik iz dnevne sobe z njim smo delali kot bi ga za 100 let imeli ne vem kaj naj naredim popravilo bi moral plačati 200 evrov če pa nič ne popravijo pa 100 evrov totalno sem razočaran nad hoferjem in medionom ne vem kaj naj naredim
Dne 24.11. sem šel v hofer poslovalnico slovenj gradec in zahteval pomoč in sodelovanje z
Omenjenim popravilom računalnikai Šefica pove da mi ona ne more pri tem kaj pomagat
Ker nimam aparata oziroma računalnika zakaj sem ga poslal moral bi ga prinesti v prodajalno
Potem bi pa oni reševali garancijo. Preden sem pa poklical telefonsko številko na garancijskem listu
Je šla žena v hofer kjer sem kupil računalnik ji je trgovka ne vem točno imensko da oni nimajo z garancijo nič da mam na garancijskem listu telefonsko številko (pomoč po telefonu 01 600 18 70 )
Na tej številki pa se mi oglasi ženska katera ne zna niti dobr slovensko in mi da navodila kakršna mi jih je dala tako sem tudi naredil zdaj pa res ne vem kdo tukaj koga zajebava
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Jaz se samo vedno čudim kako vsake toliko nekdo naredi nov nick in odpre kakšno bolj ''kontroverzno'' temo, kot je tale... Seveda vsi vztrajno zatrjujejo, da niso 'alterji', ampak nikoli več ne objavijo nič
tongue-1.gif
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.649
147
63
REPAS, za začetek prosim, če popraviš post da bo slovnično pravilno (vejice), ker mislim, da se marsiikomu tole ne da brati. Jaz sem zagotovo med njimi. Na ta način boš sigurno dobil boljši nasvet.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.750
210
63
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
REPAS, za začetek prosim, če popraviš post da bo slovnično pravilno (vejice), ker mislim, da se marsiikomu tole ne da brati. Jaz sem zagotovo med njimi. Na ta način boš sigurno dobil boljši nasvet.

dajte cloveku pomagat z nasvetom ne pa da pametujete o vejicah in o ne vem cem ...

clovek ima problem, ki ga ne more sam resiti, se izpostavi z imenom in priimkom, vi pa takole ...
 

DJ_Beat

Dacar
23. jul 2007
4.203
2
38
40
Trzic
luka.rener.info
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
REPAS, za začetek prosim, če popraviš post da bo slovnično pravilno (vejice), ker mislim, da se marsiikomu tole ne da brati. Jaz sem zagotovo med njimi. Na ta način boš sigurno dobil boljši nasvet.

dajte cloveku pomagat z nasvetom ne pa da pametujete o vejicah in o ne vem cem ...

clovek ima problem, ki ga ne more sam resiti, se izpostavi z imenom in priimkom, vi pa takole ...
Ja, ima problem.. s slovnico... Dolocene stavke sem bral po 4x, da sem dojel vse skupaj..
 

popotnik

GPS presidente
25. feb 2010
13.226
9
38
Maribor
popotnik-gps.blogspot.com
Pošlji na ZPS vse skupaj.
HP vem da zaračuna 10€ za to, da ti pove kaj je narobe oziroma da ti potrdi tisto kar si že sam ugotovil, zakaj imajo pa ti 100€ pa pojma nimam.
Pošlji vse papire na ZPS ali pa jih pokliči in ti bodo povedali kaj se da naredit v tvojem primeru.
Kolegica imela podoben primer in po klicu na ZPS so porihtali tako, da je dobila čisto nov računalnik plačat pa ni rabila nič.
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Kolikor vem je Hofer zelo fer do garancijskih zahtevkov. Zato dvomim, da je sploh res, kar je uporabnik zapisal...vsaj ne v celoti.
 

krompir

Zelenc'
24. nov 2012
1
0
1
Čovek ima probleme kakršne si nobeden ne želi,vi pa tle sekate da ni napisal v slovenjščini,pa da mu manjkajo pike pa vejice..
sram vas je lahko
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.388
1.354
113
Napisali so ti, da je potrebno popravilo matične plošče, in napisali so ti predračun za slabih 200 EUR. Če na laptopu vse dela, razen 1 tipke, je hudo nenavadno, da bi bilo fuč kaj drugega kot samo tipkovnica. Sam bi predlagal, da zamenjajo samo tipkovnico in čao - na predračunu je vidno, da se jo da dobiti kot samostojen del (koda 40036928).

Če bi šlo res za vdor vode, je jasno, da garancija ne velja. Ni pa jasno, kako bodo to dokazali, elektronika lahko pač crkne tudi brez vode...
smile-1.gif
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.667
731
113
Sam to ne verjamem, saj je znanka, ki noro veliko in grobo uporablja notesnik tega poslala na reklamacijo k njim, odpoved diska, pa kot je sama povedalla ni bila nežna z njim, in BP so ji vse popravili, samo trajalo je 3 tedne, tako, da sam to ne verjamem..............

Sicer pa vztrajaj, da ti popravijo nedelujočo tipko , ekran pa pustijo, kot je .....
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.812
815
113
MB
Citat:
Uporabnik krompir pravi:
Čovek ima probleme kakršne si nobeden ne želi,vi pa tle sekate da ni napisal v slovenjščini,pa da mu manjkajo pike pa vejice..
sram vas je lahko
[/list]

Popotnik mu je dal pametni nasvet.
Drugače pa razumljiv jezik tudi nebi škodil
 

jesen

Pripravnik
18. okt 2010
565
5
18
Citat:
Uporabnik tado pravi:
Kolikor vem je Hofer zelo fer do garancijskih zahtevkov. Zato dvomim, da je sploh res, kar je uporabnik zapisal...vsaj ne v celoti.

Imam pa slabo izkušnjo z Hoferjem glede garancijskega zahtevka. Eden prenosni disk manjšega formata sem že tretjič poslal nazaj na popravilo,s katerega ga sicer dobim,da deka nekaj dni pa spet tema. Pri vsem tem je žalostno,da vsako popravilo traja tedne in tedne. Kaj sploh popravljajo me prav tako zanima,ker disk je v primeru okvare potrebno zamenjat. Res,tudi sam razmišljam,da v Hoferju ne bom kupoval računalniških zadev,ker imajo nikakršno reševanje popravil v garanciji. Disk tudi vedno odnesem v Hofer,da ga oni pošljejo na popravilo.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
Če traja tedne in tedne, skupno več kot 45 dni za isto napako lahko zahtevaš novega ali denar nazaj.
 

REPAS

Zelenc'
22. nov 2012
13
0
1
HVALA Bajkman MI JE PRAV ŽAL , DA TE JE ZMOTILA MOJA SLOVNICA .PROSIM ČE PREBEREŠ SVOJ STAVEK
KAJ POMENI MARSIIKOMU Z DVA II PA VSEENO HVALA ZA NASVET
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.649
147
63
Citat:
Uporabnik REPAS pravi:
HVALA Bajkman MI JE PRAV ŽAL , DA TE JE ZMOTILA MOJA SLOVNICA .PROSIM ČE PREBEREŠ SVOJ STAVEK
KAJ POMENI MARSIIKOMU Z DVA II PA VSEENO HVALA ZA NASVET

Hahaha, ob kaj se spotikaš
hysterical-1.gif
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
Citat:
Uporabnik REPAS pravi:
HVALA Bajkman MI JE PRAV ŽAL , DA TE JE ZMOTILA MOJA SLOVNICA .PROSIM ČE PREBEREŠ SVOJ STAVEK
KAJ POMENI MARSIIKOMU Z DVA II PA VSEENO HVALA ZA NASVET

Servisu omeni še težave s CAPS LOCK tipko prosim, hvala.
 

legionar

Fizikalc
13. sep 2010
2.427
5
38
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Napisali so ti, da je potrebno popravilo matične plošče, in napisali so ti predračun za slabih 200 EUR. Če na laptopu vse dela, razen 1 tipke, je hudo nenavadno, da bi bilo fuč kaj drugega kot samo tipkovnica. Sam bi predlagal, da zamenjajo samo tipkovnico in čao - na predračunu je vidno, da se jo da dobiti kot samostojen del (koda 40036928).

Če bi šlo res za vdor vode, je jasno, da garancija ne velja. Ni pa jasno, kako bodo to dokazali, elektronika lahko pač crkne tudi brez vode...
smile-1.gif


Vse skupaj je precej nenavadno. Lastnik govori o ne delujoči tipki servis pa o popravljanju osnovne plošče in o zamenjavi usb modula in tipkovnice. Trditve so si zelo vsaka sebi. Torej če ne deluje samo tipkovnica naj zamenjajo tipkovnico. tudi če sam plača 15eur + davek če prav vidim. In bo računalnik uporabljal naprej.

Vdor vode pa se da vedno opazi saj se pod tipkami skrivajo nalepke, ki se pobarvajo če pridejo v stik s tekočino.
Ko vse skupaj berem in gledam večkrat se mi izpostavi south parkov post.
 

napaka

Pripravnik
5. maj 2009
63
5
8
Jaz imam tudi slabe izkušnje z Hoferjevimi računalniki. Vsi so v manj kot dveh letih crknili oz. eden ni deloval že iz trgovine. V treh primerih smo zadevo uspešno reklamirali, pri enem primeru (počen zaslon zaradi konstrukcije vpetja) pa reklamacije niso želeli priznati. Zaslon sem kasneje zamenjal sam.
Reklamacije sem sicer vedno reševal direktno z Medionom in ne preko trgovine.