Uradni servis neuradni servis

testni_voznik

Pripravnik
21. jul 2007
880
0
16
Odtehta cena uradnega servisa tudi kvaliteto ali ne?

Opazoval sem servise uradne 7 let in delali so po knjigi. Avto gre še danes.
Novi avto pa bi servisiral pri nepoblaščenem serviseru. Seveda po knjigi in enako bi bil zraven.

Računi se itak shranjujejo, da se po njih ob prodaji dokazuje kaj se je delalo in kako ti to je to.

Ima kdo kake drugačne izkušnje?
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.015
115
63
okolica mesta
Vsak avto sem prodal brez kakršnih koli računov. Pač povem kaj se je delalo in je to to
smile-1.gif
Avto se popravlja pri neuradnem s.
 
Nazadnje urejeno:

cbb

Chef
6. avg 2007
3.337
2
38
50
Nč več u Jesenicama... Zdej Horjul
Jaz servisiram na uradnem servisu. Avto ima 200kkm. Če mi najdeš kogarkoli neuradnega, ki mi bo naredil enako kvalitetno za recimo 30% nižjo ceno pa povej, ga takoj peljem tja. Kolikor sem se jaz zanimal, so urne postavke neuradnih serviserjev enake kot pri mojem, nekje celo višje. Verjamem pa, da bi kdo pod kozolcom naredil ugodneje, s tem, da bi se še učil na mojem avtu. To pa me ne zanima več.
 

testni_voznik

Pripravnik
21. jul 2007
880
0
16
Citat:
Uporabnik cbb pravi:
Jaz servisiram na uradnem servisu. Avto ima 200kkm. Če mi najdeš kogarkoli neuradnega, ki mi bo naredil enako kvalitetno za recimo 30% nižjo ceno pa povej, ga takoj peljem tja. Kolikor sem se jaz zanimal, so urne postavke neuradnih serviserjev enake kot pri mojem, nekje celo višje. Verjamem pa, da bi kdo pod kozolcom naredil ugodneje, s tem, da bi se še učil na mojem avtu. To pa me ne zanima več.

Ja jaz gledam kot nepoznavalec na te reči.
Ko sem gledal servis (ne popravilo) se mi ni zdelo, da tega kdo, ki ima enako delavnico le, da ni pooblaščen nebi znal naredit.
Olje filtni pa itak se menjajo na 15-20k tako kot so predpisani.

Iz prakse poznam 2 avtomobila, ki sta bila res redno in striktno servisirana doma oz na nepoblaščenem servisu. Oba imata preko 380k km brez vsake okvare...
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Neuradni delajo vecinoma servise in to z neoriginal deli ter olji od tu in tam...Ko pride do problemov in tezjih diagnostik pa posljejo na servise.
Ko nam v servis pripeljejo vozilo ki je servisirano zunaj se to zelo zelo hitro opazi, jaz vozila nikoli ne bi vozil drugam kot na uradnega,tam se dela po tovarniskih standardih osebje je stalno seznanjeno z novostmi in napakami ki se s casom pojavljajo...
Seveda se tudi na servisih dobijo ljudje ki tam nimajo kaj iskari vendar...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.755
5.384
113
Delal na uradnem servisu.....

Popravila določena po normativu...se prav se mehaniku zmer mudi.....konkretno recimo menjava zavornih ploščic

a: menjane na orig. servisu.....odšravfa čeljust...zamenja ploščice.....sestavi....znotraj normativa

b: menjam doma sam ploščice.....zbrusm "ušesa" na paknah da se lepo giblejo v čeljusti in da se ne zatikajo....posledično nimam postran zbrušenih ploščic ko se iz servisa zataknejo zarad tesnega ujema in umazanije prisotne okol bremz...

enako z menjavo olja...na oriđinal servisu še teče ko že privija nazaj vijak.....doma lah umes kosilaš pa se do konca odkaplja
smile-1.gif


Gledu take malenkosti na uradnem....ki so me zmotile
rolleyes-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
Jaz vse na uradnem, če si ga ne morem privoščiti, sem kupil predrag avto. Zaradi nekaj € prihranka, ne bom polagal svojega življenja v roke šalabajzarju.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.755
5.384
113
Ma nevem .......stvari ki jih znam sam....si jih sam zamenjam (olje, bremze, filtri....)......druge za katere nima znanja ne orodja daš pač preverjenemu mehaniku...al pa originalnemu servisu....

Zdej pravš šelebajzer.......v domačo menjavo takih preprostih stvari me je prepričalo ravno to ko sem gledal 2 mehanika kako sta menjala bremze enmu dedku k je pač prpelu na servis ker se je vozu z ročno....sam da je....pa pazi razumm da šparaš na olju....na žnj stvareh.....ampak da si uradni šelebajzer pr bremzah
sprasujem se.gif


ne-ne-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
13.841
5.085
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:


ne-ne-1.gif

točno to. sem enakega mnjenja. lepo sam narediš in narediš res tak kot je treba brez polovičarstva. to pa od servisa ki mu čakajo še 4 avti v vrsti nemoreš pričakovat nikoli. kdo si bo vzel cajt pa z drotpiršno pical čeljusti in to da bo vse lepo čisto brez zapečenega praha na vodilih ipd....
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.150
5.756
113
pri taščici
Na pooblascenih me je zmotilo to, da sravfajo ponavadi ucenci ki so na praksi po koncanem 1. Letniku SS. Mojster pride vmes malo pogledat, sicer pa pociva ker popoldne in zvecer dela pod kozolcem. Da o cenah olja (enakega) ne pisem. Tudi filtri se znajo samo obrisat s krpo....
In potem berem kako so lezaji zanic pri novem avtu, kako so zadnje ploscice znucane po nekaj 10kkm kao normalne voznje in podobne cvetke. To zame ni kvaliteta. Aja mojo nemsko zastavo servisiram na pooblascenem po spletu nakljucij. Sem pa prisoten pri servisu.
Dokler je avto v garanciji bi v vsakem primeru servisiral na pooblascenem.
Poldo: v tujini je drugacna miselnost kot v slo.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.153
1.759
113
A daj no.

Popoldanec učil na tvojem avtu?
Če že se učijo na uradnem servisu...in kadar imam priliko dap okukam v delavnico na uradnem servisu so noster zelenčki, ki jim ni jasno zakaj so na svetu, pa ti šravfajo avto,. Izkušeni pa sedijo v sprejemnih pisarnah oz. so vodje delavnic (in jih pri delu -niti ni zraven). Seveda...ta isti potem popoldne občele kominezon in do večera veselo šravfa 'pod kozolcem' za pol cene.

Tako da...uradnis ervis je vse drugo kot garancija, da je dobro narejeno. Le zaračunano je dobro.

Tako da...za izredne okvarje, velike zadeve..je popoldanec . Za 'redne servise'...uf kako se dobro in strokovno sliši menjava olja in fitltrov pa kar lepo doma. Potem 100 % veš kako je narejeno in kakšen material je vgrajen.

(seveda...ko je govora o avtu, ki je izven garancije...drugače vemo, da si praktično primoran reskirat in vozit avto na pooblačeni servis)
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
Torej tle eni modeli, ki si delate servis enkrat na leto bolj obvladate od tistih, ki to počnejo vsak dan. Sposobnost nekaterih lagati samim sebi je res neverjetna.
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.110
59
48
Ja. Zato sam, ne samo ceneje, ampak tudi bistveno bolje / kvalitetneje:
- menjam filtre, olje, bremze, hladilno tekočino, termostat ipd v avtu
- prebelim stanovanje
- naredim lesen otroški pograd
- pokosim travo
- zamenjam pipo / odmašim odtok v kopalnici
- da ne naštevam dalje...

Če misliš, da vajenec ali pa zapit model na 1,3 promile naredi karkoli od naštetega bolje od tebe - izvoli, plačaj, uživaj.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
KSZ.

Uradni vs. neuradni vs. kozolec vs. "sam svoj mojster" je nikoli končana debata.

Glede na moje izkušnje je tako, uradni servisi so še vedno profesionalci z profesionalnim odnosom tako do stranke kot do avta. Ta profesionalni odnos je včasih moteč, včasih pa prav prijeten. Do sedaj sem na uradnem servisu še vedno dobil kavico, povabilo na testiranje novih vozil, kakšno strokovno debato o tem in onem. Slabost je vsekakor cena, pa tudi to da ne vidijo iz plašnic in včasih delajo sami sebi delo meni pa strošek. Poznajo pa napake in težave avtov v nulo in te opozorijo na te stvari (kar pri ostalih kategorijah ponavad ni praksa). Z uradnega servisa imam tudi dve neprijetni izkušnji, prvič so mi izubili spodnjo plastično zaščito motorja (sicer je bila bolj uboga - vezice style), drugič so mi premalo/preveč zategnili matico na vzvodu stabilizatorja in se mi je losala. No načeloma se to lahko vsakemu zgodi, je pa naprijeten občutek. Doma sta dve vozili, eno novejše in eno precej staro (15+ let) in obe se vozita servisirat od vedno na uradni servis. Vedno je bilo vse ok in verjetno tudi po zaslugi takega rednega servisiranja tudi oldtimer še vedno vozi.

Nepooblaščeni večji servisi so zame največji šalabajzerji. Načeloma se na vse spoznajo, imajo vso opremo (so kao uradni servisi) in popravijo vse od a-ž. Dejansko pa se spoznajo vse na pol, naredijo vse na pol in zaračunajo samo malo manj kot pa uradni servis. Recimo na priznanem servisu turbin so mi v mojega puhalnika vgradili napačen olnji filter in najcenejše olje, sam smatram to za totalen amaterizem (ker je ravno tisti malenkostni filter + zanič olje eden od glavnih dejavnikov okvare turbine pri mojem tipu motorjev).

Kozolčarji oz. manjši "lokalni" s.p.ji so precej poceni, imajo sicer ponavadi precej izkušenj in znanja ampak spadajo bolj v kategorijo "površnosti". Če znajo, naredijo hitro, stvar dela in to je to. Je pa res da moraš priti k njim z znano napako in to odpravijo, ne delajo pa celotnega "servisa" (kot prvi dve kategoriji, ki ti menjata tudi brisalce če so zanič). Za popravljat malenkosti nimam pripomb, se tudi sam poslužim kdaj (dela ki bi jih naredil sicer sam, samo je preveč dela/časa oz. nimam orodja).

Naredi sam varianta je najbolj sigurna in če te to delo zanima, znaš prebrat kakšno servisno dokumentacijo (service manual) in imaš plac se da redne servise pa tudi kakšen izreden narediti lepo doma. Ni pa ta opcija najcenejša, ker sam bom vedno kupil najboljše olje, najboljši filter in ostale materiale, si vzel čas (3x več kot uradni servis), ampak narejeno bo kot je treba!
 

gmarko

Pripravnik
5. jul 2009
189
0
16
lejte, menjava olja, oljnega filtra , filtrov v kabini...se pravi mali servis stane pri uradnem serviserju okrog 300e...tako da sem jest nehal na uradne servise vozit avto ker preplačaš storitev....pri sosedu stane isti poseg okoli 100E, zdej si pa zračunajte. Mene uradni servisi ne bojo več vidl.

ko bom prodaju avto bom lepo povedu, da, dokler so bli servisi za mojo denarnco dosegljivi sem tja vozu, ko pa so postali občutno predragi sem pa nehal, avto je pa redno servisiran in poleg tega sem tudi vedno prisoten ob vsakem posegu v avto, tko da točno vem kaj se dela in kaj ne. Če zbereš pravega ti bo nardil točno tko kot vsak uradn servis.
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
Citat:
Uporabnik gmarko pravi:
lejte, menjava olja, oljnega filtra , filtrov v kabini...se pravi mali servis stane pri uradnem serviserju okrog 300e...tako da sem jest nehal na uradne servise vozit avto ker preplačaš storitev....pri sosedu stane isti poseg okoli 100E, zdej si pa zračunajte. Mene uradni servisi ne bojo več vidl.

Še napiši za katero vozilo se gre?! A je japonc?

Recimo mene stane mali redni servis okroglih 150EUR na pooblaščencu, to je menjava vseh filtrov in olja. V ceno je vštet tudi kontrolni pregled vozila po XX točkah in na koncu dobiš štempl v servisno (pri VAG grupi se ti tudi podaljša "garancija mobilnosti", kar pomeni da imaš brezplačno asistenco ob okvari vozila [avtovleka do najbližjega uradnega servisa]).

Sam svoj mojster me stane z enakim oz. ekvivalentnim materialom cca. 70-80EUR. Delo traja 2h, v tem času si umažem roke in pridelam 4l nevarnih odpadkov + en star olnji filter, ki se ga moram še znebit. Avta nimam na dvigalu kar pomeni, da potencialno ne opazim da imam zanič ploščice, da mi pušča olje iz menjalnika, da je zadnji izpušni lonec čisto na koncu in da imajo končniki luft. Kavo si moram sam skuhat, o novih modelih vozil si lahko preberem pa samo v časopisu.
 

gmarko

Pripravnik
5. jul 2009
189
0
16
ne, golf je 1.9 tdi., servis je bil pa na Ac kondor....pol pa najdem mehankarja k mi za isti del skupi z materialom vzame 80E. mu dam 100E zato k men se splača, 200E pa u žep dam..fino
 

gmarko

Pripravnik
5. jul 2009
189
0
16
brezplačno asistenco mam tudi sicer, ko sm zavaroval avto..vzamem tudi to storitev in ta storitev za brezplačno asistenco je doplačilo 25E..
 

feler

Fizikalc
21. jan 2008
1.700
12
38
Probaj se zmenit z mehanikom pri avtohiši...vse se da.
Jest svojega servisiran na uradnem, neuradno (glede cene)...vse poštempljano, narejeno kot se zagre, sem zraven ipd....50% off...tako da....to je to.